4 Şubat 2016 Perşembe

"TTnet" Pardon "Türk Telekom" İnternet Hizmeti

Sevgili ülkemin sınırları içerisinde gün geçmiyor ki birbirinden mükemmel hizmetler ve ürünler firmalarımız tarafından bizlere sunulmasın. Son iki yıldır internet hizmetlerimi TTnet'ten alıyorum. Evet ne yazıkkı böyle bir hata yaptım. O zaman için Samsung Tab 3 Lite tablet karşılığı bu tahahhütlü bir anlaşma yapmıştım. Az önce bahsettiğim tablet hakkında minik bir açıklamayı yazının sonunda bulabilirsiniz.
Şimdi gelelim hizmet kalitesine... Bu iki yıl boyunca "NetLimitsiz 8Mbps'ye kadar" tarifesini kullandım. Bu süreçte asla 8Mbps hızını göremedim. Çok çok şanslı olduğum zamanlarda işte o küçük mucize anlarında 6Mbps hızları görebildim. Bunun için bir çok kez müşteri hizmetleri ile görüştüm. Bakın size bazı mazeretleri sıralayım:

  • Ana santrale çok uzaksınız. (kuş uçuşu 2 km değildir. Kaynak Google Maps)
  • Biz zaten 8Mbps olacak demedik. 8Mbps'ye kadar dedik.(!?!)
  • Problem sizin donanım ile alakalı görünüyor.(Yersen kapa telefonu çağır tamirciyi bir de ona para ver)
  • Doğru dns kullanıyor musunuz? (Her zaman diğer dns'lerde hız nispeten daha yüksek çıktı
İşin kötü tarafı bir teknoloji şirketinin görüşmelerde konu hakkında yetkin kişileri kullanmaması ya da başka bir görüşle bu kişilere konu hakkında yeterli eğitimi vermemesi işin çözümünü oldukça uzatıyor.
Tüm bunların yanında Türk Telekom1un ana dağıtıcı olup diğer şirketlerin onların altyapısını kullanması olayları daha garip hale getiriyor.
Bu yazı sırasında aldığım değerlerde aşağıdaki gibi...

Bir de tabii adil kullanım kotası diye birşey var değil mi? Sanırsam hizmetin 3Mbps'den az olmaması gerekiyor. İyi bakalım hadi hep beraber fiberleyelim o halde, tahahüttün bitmesine 2 ay kaldı!!!




Not: Samsung tab 3 lite tablet hakkında çok fazla birşey söylemeye gerek yok aslında firmaların müşterilerine hediye etmesi için tasarlanmış bir cihaz. Kısaca internete girip çıkmak dışında çok fazla birşey yapamazsınız. Ben mi niye almıştım e-book olarak kullanmak için...

Hiç yorum yok: