2 Mayıs 2011 Pazartesi

iPhone, iPad, iPod Kullanıcı Şifresini Kırma

Bu yazıda geçen konular güncelliğini yitirmiştir. Yalnızca cihaz modeliniz eski ise uygulanabilir.


Apple ürünümüzün kullanıcı şifresini unutmuşsak ya da kötü bir arkadaş şakasına kurban gitmişsek kullanıcı şifresini bilmeden ne aygıta ulaşabiliriz ne de iTune üzerinden bir işlem yapabiliriz. Şimdi bu problemi nasıl çözebileceğimize bir bakalım:
1. İlk önce cihazı açık halde iTune programını açarak bilgisayara bağlayınız.
2.Cihaz bağlı durumdayken şimdi onu DFU moduna alacağız.
-İlk olarak 3 saniye boyunca Power-Acma kapama tusuna basili tutuyoruz.
- Daha sonra 10 saniye boyunca Power Tusunu birakmadan ayni anda Home-Menü tusunada basili tutuyoruz.
- Son olarak da 15 saniye boyunca Home Tusunu basili tutmaya devam ediyoruz fakat Power-Güc tusunu birakiyoruz.
Eğer doğru yaptığsanız cihazın kendi ekranında bağlantı kablosunun resmi çıkacaktır. Bilgisayarda ise Recovery modda bir cihaz bulunduğuna dair mesaj çıkacaktır.
3. Bu çıkan mesaja 'ok' dedikten sonra iTune programındaki Restore tuşuna basıyoruz ve işlemin tamamlanmasını bekliyoruz.(Resimin üstüne tıklayınız.)
İşlem bittikten sonra cihaz açılacaktır ve içerinde bulunan kişisel bilgiler, mp3 ve video gibi içerik hala korunuyor olacaktır. isteyenler için işlemin videosunu aşağı ekliyorum ancak uyarayım açıklamalar İngilizce ama aynı şeyler anlatılıyor...

28 yorum:

mshrn dedi ki...

Benim oladım jailbreak li peki restore edersem cydia vb seyler gidecek mı ?

Haylaz mulayim dedi ki...

Merhaba su anda ben iPad 2 cihazımda denedim. IPad 2 tamamen kapandı. Geri yukle yaptım ulasilamiyor cihaza uyarısı alıyorm.
Yardımcı olursaniz sevinirim.

S.Caran dedi ki...

Arkadaşlar Cevaplar için çok geç olduğunu biliyorum ama uzun süredir işimle ilgili nedenlerden dolayı bloğa zaman ayıramadım özür dilerim... mshrn nick'li arkadaş jailbreak bozulmuyor kendi jailbreakli ipod touchda denedim sorun yaşamadım. Haylaz mulayim senin için biraz daha kritik olacak ama açma kapama ve ortadaki home tuşuna 5 Saniye basılı tutarsan yeniden başlayacaktır...

Unknown dedi ki...

sağol kardeşim çok işime yaradı :)

Unknown dedi ki...

Benim ipad 1 im var acaba böyle yaparsam içinde fotoğraflar videolar gider mi gitmemesi istiyorum . bu arada bu sorunu çözmenin daha kolay bir yolu var mıdır ? bu işi ipad mağzalarında çözebiliyorlar mıdır yinede bilgi için teşekkürler sorularımı
kısa bir sürede yanıtlarsanız memnun olacağım

Unknown dedi ki...

merhaba dediğiniz işlemleri ipod uma uygulamayı düşünüyorum ama uyguladığımda fotoğraflarım ve uygulamalarım gider mi merak ediyorum

S.Caran dedi ki...

Bilal Be teşekkür ederim. Leyla ve Buse Hanımlar kendi yaptıklarımda asla fotoğraf ya da video kaybım olmadı ama ne yazık ki kesin bir garanti veremem ayrıca cihazınız jailberakli ise özellikle jailberakli uygulamalarda sorun çıkabilir.

Berkant dedi ki...

Vallahi Helal olsun sana. Çok doğru anlatmışsın. 3 saattir formları dolaşıyorum bir halt yedikleri yokmuş; boş boş yazmışlar oralara. sana teşekkür ediyorum arkadaşım SAĞOL VAROL.

Berkant dedi ki...

Birader, vallahi helalin var. sorunumu çözdün. sabahtan beri o form bu form gidip geldim. Ama içtenlikle teşekkür ediyorum sana.

S.Caran dedi ki...

Berkant adlı arkadaşa çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

kardeş çok yardımcı oldun teşekkürler 1 haftadır ugraşıyom

Adsız dedi ki...

kardeşim allah senden razı olsun.benim bir ı pod touch 4 vardı ona uyguladım söylediklerini işime yaradı çok sağol allah razı olsun

Adsız dedi ki...

Mrb, iphone 4s imin anakartı arıza yaptığı için hurda bi iphonenın anakartı takıldı, fakat açılışta hurda cihazın sahibinin apple kimliğini ve şifresini istiyor. Cihazın sahibine ulaşılamıyor hurda cihaz olduğu için kime ait belli değil, mevcut apple kimliğini nasıl kaldırabilirim, yardım lütfen.

S.Caran dedi ki...

Ne yazık ki bu konuda yasal konulardan dolayı yardım edemeyeceğim. Kaldı ki anakartı değiştirecek teknik yapıya sahip kişiler onun kullanıcı verilerini de sıfırlayabilir...

Adsız dedi ki...

Merhabalar bendede ipad 2 var kizim sifre koymus unutmus ekran kilitli itunnese baglan diyor ama baglanamiyoruz bilgisayara bagladim sadece galeriye ulasabiliyorum hic bi islem yapilmiyo suan ipadde nsl cozebiliriz? tesekkurler...

S.Caran dedi ki...

Yukarıda videodaki yöntem işinizi görecektir. Dikkatle uygularsanız iPad açılır. Kolay gelsin...

Unknown dedi ki...

Mrb yaa ben 2. El bir iphone 6 aldım ama cihaz sıfırlanırken bi hesap çıkıyo ve ilk sahibi bu apple kimliğini ve şifreyi bilmiyor ve fatura da kayıplarda kullanamıyor nollur bi yarddım eddiiin??:(((

S.Caran dedi ki...

Eğer İstanbulda yaşıyorsanız Telefonu aldığınız kişi ile bir apple mağazasına giderseniz size yardım edeceklerdir. Başka bir yöntem olarak ilk sahibi şifreyi hatırlamıyor olabilir ancak tıpkı hesap şifrelerindeki gibi şifre sıfırlama maili yollatabilir. Kolay gelsin

Adsız dedi ki...

i pod 1 vaar bende. denedim bu tavsiyenizi sonunda hata verdi . i podumu her açtığımda bağlantı kablosu simgesi görünüyor

S.Caran dedi ki...

Bende de ipod touch 1 var. Sırf sistemi denemek için onda denemiştim ve sonuç almıştım. Büyük ihtimalle bir adımda yanlış yapıyorsunuzdur. Cihazı yeniden açmak için açma kapama ve ortadaki home tuşuna 5 Saniye basılı tutarsan yeniden başlayacaktır. Daha sonra dikkatlice yaparsan sonuç alırsınız.

Unknown dedi ki...

allaha kurban senin 2 gundur kafayi yedim senin senin sayhende oldu

S.Caran dedi ki...

Adem Bakir Öztekin çok teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

Slm benim elimde iphone tablet var ama şifreli bunu kırıp kullanmak istiyorum bu mümkündür acaba iletisime gecerseniz sevinirim ebrukurkal76@gmail.com

S.Caran dedi ki...

Ebru Hanım blogda yazanları adım adım ve dikkatlice uygulamanız halinde şifreyi kaldırabilirsiniz.

S.Caran dedi ki...

DFU mod, iPhone ve iPad’e yazılım yükleme modudur. DFU Mod cihazın ilk açılış anında Boot etmesini ve sistem yüklemesini önleyerek sıfırdan yazılım yüklemesini sağlar.iPhone’u DFU Mod’un ilk amacı cihaza Firmware yani işletim sistemi yüklemektir. iPhone’unuzu DFU Mod a alarak Firmware sürümünü yükseltip düşürebilirsiniz (iOS 4′den itibaren SHSH kaydı Gerekir). Ayrıca iPhone’u DFU Mod’a alarak Jailbreak ve Unlock için gerekli olan custom firmwareleri yükleyebilirsiniz.

Unknown dedi ki...

kardeşim benim bi ipod var nona fakat arkadaşımdan aldım oda arkadaşından almış. sonuç olarak kimse şifreyi bilmiyor ben bir itunes hesabi alsam bende iphone 3gs var onda aktifleştirsem ve ipod u telefoncuda kırdırsam şifreyi olurmu?

S.Caran dedi ki...

Tuna Gt, büyük ihtimalle olacaktır. Ama şu an geçerli olan hesabı kaldırman gerekecektir.

Unknown dedi ki...

S.Caran emeğine çok teşekkür ederim 2 tane cihazım vardı ikisinide sıfırladım sayende...